Mijn klanten
Klanten die gebruikmaken van mijn expertise, zijn:
Middelgrote tot grote organisaties (>100 medewerkers), die internationaal werken, vaak in de industrie en logistiek. Regelmatig hoofdkantoren met verschillende culturen. Directies, management-teams en andere leidinggevenden, die:
* Gemotiveerde medewerkers van groot belang vinden
* Een aantrekkelijke werkgever willen zijn
* Hun omzet willen vergroten
* Een succesvolle organisatie willen zijn
Dit zijn vaak de aanleidingen van organisaties om mij te benaderen:
- Medewerkers doen hun werk in principe goed, maar je weet dat er veel meer uit te halen is, als je ze beter kunt motiveren.
- Leidinggevenden/managers in de organisatie zijn intelligent en proberen vooral zelf hun problemen op te lossen.
- Het Nieuwe Werken vraagt om een andere benadering: verantwoordelijkheid, vrijheid en vertrouwen geven, binnen gestelde kaders.Hoe doe je dit?
- Als leidinggevende ben je bang om grip te verliezen op de resultaten, je wilt controle, waardoor je mensen passiever lijken te worden.
- Je ziet graag het goede in van mensen, maar hoe spoor je ze aan tot betere resultaten?
- Er is verzuiling ontstaan binnen de organisatie, hoe laat je de afdelingen meer samenwerken?
- Je werkt hard aan het motiveren van je team, hoe zorg je ervoor dat de medewerkers binnen dit team effectiever zijn?
- Het ziekteverzuim is te hoog, hoe krijg je dit omlaag?
- Door groei van de organisatie is er bureaucratie en sleur opgetreden, hoe doorbreek je dit?
Mijn coachingsklanten zijn heel divers. Het gaat wel altijd om zakelijke vraagstukken en zelf heb ik de meeste affiniteit met People Management. Maar ja, ik kom natuurlijk ook uit het HR vak en daar heb ik niet voor niets voor gekozen!